niedziela, 3 lipca 2011

Porady Krzywego

Mam nadzieję bardzo dużą, że właśnie Paweł Krzyworączka o ten tytuł nie będzie miał do mnie specjalnego żalu, dla mnie posługiwanie się pseudonimem wydaje się bardzo nieetyczne. Właśnie Paweł Krzyworączka pod tym pseudonimem, prowadzi swój serwis internetowy z poradami e-biznesowymi na niemal każdy temat.
Gdy skorzystałem po raz pierwszy z serwisu Pawła Krzyworączki, byłem zdumiony ilością stron i podstron a przede wszystkim tematyką podstron.
Jeszcze więcej zdumiony jestem, skromnością i przystępnym językiem w jakim udostępnia swoją wiedzę, oczywiście korzystam z porad Pawła Krzyworączki, które przypadły mi do gustu.

Firma http://krzywy.pl/ Paweł Krzyworączka, prowadzi szeroki zakres porad płatnych i darmowych co jest bardzo przystępne dla potrzebującego porady, możesz się umówić i dogodnym terminie skorzystać z wiedzy oferowanej.
To zdarza się bardzo rzadko skorzystać z tak bardzo rozwiniętego serwisu, byłbym za tym aby czytelnik poszukujący porad z zakresu e-biznesu, tak początkujący jak i zaawansowany korzystał z tej firmy.
Dodam jeszcze fakt, tu znajdziesz porady, szkolenia, moim zdaniem o rzadko spotykanej profesji, zachęcam do skorzystania z oferty, http://krzywy.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz