poniedziałek, 9 lutego 2015

Zmiana-Bizes kursy i E-booki

W ostatnich notkach tego Bloga starałem się przybliżyć czytelnikowi, czym jest motywacja i pewność siebie, dzięki którym każdy może uzupełnić brakujące ogniwa w swoim postępowaniu.

Jednak z tak krótkich notek nie jesteśmy w stanie wyciągnąć wniosków na pełne zapotrzebowanie naszego działania, co więcej- gdy prowadzimy duże firmy czy działamy online.

 Dlatego właśnie stworzyłem tego bloga "Biznes kursy i e-booki", w którym starałem się połączyć ze sobą tematy kursów i książek, wedle uznania czytelnika.

Tak więc na blogu powstały dwie strony, kursy, e-booki i książki dotychczas próbowałem na nich dodawać informację linki do stron, "gdzie można dokonać zakupu książek kursów i e-booków" po dłuższym namyśle postanowiłem postąpić inaczej, od teraz na tych stronach będą linki do stron serwisów gdzie można kupić kursy lub książki czy e-booki.

Powodem mojej decyzji jest tak duża ilość materiałów udostępnianych przez wydawców, że musiałbym utworzyć dla każdego z nich oddzielny blog z informacją o danej stronie i aktualizować wszystkie nowości.

W ten sposób czytelnik znajdzie to czego potrzebuje w jednym serwisie, w dodatku będzie miał możliwość sprawdzenia podanych przeze mnie linków i serwisów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz